ylvaaz

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

DV-träffen

Av Ylva - 5 april 2012 22:57

Tjena !


Som ni vet var jag ju in tha city igår med massor av folk , men ni vet väl inte varför ?

Nej , det är så att jag har Dayviews , en sida där man lägger upp och kommenterar bilder m.m

Några av mina läsare har det vet jag :)


Iallafall så hade två tjejer ordnat en DV-träff ( DV=dayviews ifall ni inte hade hjärna till att förstå det ).

Den ena tjejen är en gammal vän som det var mer än ett år sedan jag träffat , men sett på facebook och dayviews.

Hon tog över Pimpel och har honom nu sedan jag slutade med trav.


Det var en del folk jag kände där , t.e.x Jossan som jag var och handlade på Stablestore med ( om ni kommer ihåg ? ) som också går på min skola. Sedan var det Ellinor , en tjej i åttan på min skola.

Sen var det ju då Moa som har Pimpel , och hennes kompis Cilla som jag visste lite vem det var , också genom dayviews.

Det var också Moa "Askis" Askmyren som jag pratat mycket , mycket med men bara träffat en gång innan på Pay  and Jumpen i Mörrum , och då hann vi inte snacka.

Hon hade med sig en kompis , Felice :)

Sedan var där tre tjejer till ; Emelie , Linda och Emelie igen !

Kände igen Emeliarna , men faktiskt inte Linda.


Det var iallafall en riktigt rolig dag som jag gärna gör om !

Många härliga personer !


Lite bilder togs under dagen !

 

On my way !

Har fått en jäkla "innebrännare" på näsan , hade det för något vecka sedan också.. Har aldrig fått det i hel mitt liv innan , hate it !

 

  

Hela gruppen vid ett bord på McDonald's som igentligen var gjort för fyra personer..

Hm.. Ett ord ; trångt.

 

  

Ihopsamlade ute på stan !

 

  

Två nördar i två ursnygga cykelhjälmar !

Bytheway gick det inte att vända på bilder , så ni får vrida på era små huvuden :)

 

  

Hela störda gänget testar nya fina cykelhjälmar !

 

  

Askis !

 

  

Moa och Cilla !

 

 

Och NU ville inte bilduppdateringen sammarbeta längre , suprise suprise ??


Fler bilder kommer imorgon tror jag , och även bilder från när Loppan red Jazz idag i halsring och tricktränade !


Vi ses imorgon dårå !

PUSS & KRAM ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ylva - 30 april 2012 12:27

Hallå ! Jag slutar med denna bloggen, men fortsätter blogga på ny blogg ! Har flyttat över till Blogg.se , så fortsätt läs här : PlanetenY.blogg.se Ha det bra och tack för denna tiden :) Hejdå !...

Av Ylva - 30 april 2012 12:27

Hallå ! Jag slutar med denna bloggen, men fortsätter blogga på ny blogg ! Har flyttat över till Blogg.se , så fortsätt läs här : PlanetenY.blogg.se Ha det bra och tack för denna tiden :) Hejdå !...

Av Ylva - 30 april 2012 12:27

Hallå ! Jag slutar med denna bloggen, men fortsätter blogga på ny blogg ! Har flyttat över till Blogg.se , så fortsätt läs här : PlanetenY.blogg.se Ha det bra och tack för denna tiden :) Hejdå !...

Av Ylva - 21 april 2012 12:58

Hejhallå ! Nu kommer ett inlägg ! Jag är i Mälarhusen , mellan Simrishamn och Kivik , i ett hus vi hyrt åt morfar och hans fru Agneta. Anledningen till att jag inte skrev något om det i förra inlägget var det att Agneta läser här , och det sk...

Av Ylva - 19 april 2012 11:28

Heyy! Jag har ju som ni märkt inte bloggat på ett tag .. Jag har helt enkelt tappat lusten och funderar litegrann på att sluta. Iallafall bloggar jag just nu från mobilen , därför blir det lite knasigt och inga bilder. Det kommer inlägg s...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards