ylvaaz

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Ylva - 8 april 2012 20:49

Hej på er !


Jag hoppas ni hade en bra påsk , för det hade jag !

Det var ju bara jag och mamma , men vi hade det mysigt ändå!

 

Glad flicka med påskägg.

 

  

Muggen passade , tycker ni inte ?

 

  

Ser ut som en lök på bilderna , I know.

 

  

I really do.

 

  

Kände mig lite mordisk..

 

  

Leopard-ägg ! Trodde inte dom la ägg , kanske har fel..?

 

  

Some easter fashion !

 

  

 

  

Påskpresent från mormor , thanks !

 

  

Trotsade snön och testade sommarskor !

 

  

Mer förberedning inför sommaren !

 

  

Man var snäll och önskade Henrik en Munther påsk , och detta får man till svar ! Otacksam..!

 

  

Choklad mousse.. Delicious ! ♥

 

 

Kollade på två Harry Potter filmer som gick på teven , och såg också en dagen innan.

Det är faktiskt rätt 'mysiga' filmer !


Iallafall !

Har vart ensam hemma hela dagen , mamma har jobbat från 7 till 21 , så hon kommer hem snart , men har vart ensam hemma tills Loppan kom !

Så det blev jag som släppte ut hästarna idag :)

  

Hungrig Kirky vill ut.

Lite kul att när man tog fram mobilen tog han fram öronen och såg söt ut , men när han hört 'klickljudet' frog hanj bak öronen och försökte hugga Boy i ansiktet. Snacka om linslus !

 

  

 

Loppan tog ett ryck och städade "hallen" till stallet , jag hjälpte till, men i det stora hela var det hon som städade ;)

Jag försökte stoppa henne, men när hon väl fått för sig att göra något är det lönlöst att försöka ändra på henne..

Det tog tid , men det behövdes !


"Nickelodeon Kids Choice Awards" gick i repris när jag skulle käka frulle, och jag kom i precis rättan tid !

Precis när Jaden Smith ( ♥ ) skulle dela ut pris till Justin Bieber ( ♥ ) !

Fotona blev ju självklart "jättebra" när jag tog dom genom teven..

 

Jaden !

 

Justin !

 

  

Hans något panikslagna min precis innan han ska bli "slimad".

 

För någon timme sedan red jag och Loppan vid betet igen , det blev inte särskilt seriös ridning.

Vi hade bara kul och lekte runt lite med hästarna !


Jag borde blogga mer , men måste ut och ta in hästarna !


Bye !


( Och glöm inte att följa mig på instagram @ylwaa .

Då följer jag tillbaka ! )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards