ylvaaz

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ylva - 2 april 2012 12:09

Godmorgon everybody !


Har vart vaken någon timme nu , och just ätit upp min frukost.

Hade ännu en skum dröm inatt, kommer däremot inte ihåg nu vad den handlade om , men kommer ihåg att Ulrik var med där..


Vädret är jättefint , så jag funderar lite på att ut och springa en runda , det skulle faktiskt vara skönt !


Senare idag ska jag , mamma och Henrik iväg med Uno , Henrik's katt som ska kastreras idag.

Han ska vara glad att han inte vet vad som väntar , poor kitten !

Henrik köpte Uno av Loppan i höstas när enn av hennes katter fått en kull :)

 

Bara några dagar gammal bild på Loppan och Uno uppe hos Henrik.

 

Under tiden Uno blir av med sin manlighet ska jag och mamma hämta våra mobiler, jag ska få ut iPhonen och mamma ska hämta sin mobil som vart på lagning :)


När vi kommit hem ska jag rida grabben. Imorgon blir det tyvärr ingen dressyrträning, Joanna Den 'Smidiga' har lyckats stuka foten , så hon får och kan inte rida , och när man rider ensam kostar det 300 kronor för en lektion , och det känns inte riktigt lönt att betala det när han äändå inte har blivit särskilt tränad denna veckan.



Igårkväll såg jag förresten Partaj som går på Kanal 5 , någon mer som såg det ?

Tyckte faktiskt det var kul !


En till liten fråga jag glömde fråga igår ; någon som blev pranked på April Fools Day ?

Jag gick väl på någon litet , men inte direkt kan jag väl inte säga :)


Ni ser mer av mig här senare idag !

Byye! ♥ 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards