ylvaaz

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Ylva - 3 april 2012 21:27

Hejsan underbaringar!


Sorry för att det inte blev mer bloggning igår, och inte heller under dagen, men har helt enkelt inte orkat..

I vilket fall som helst gick det bra med Uno hos veterinären, han var dock halvt panikslagen i bilen påväg dit , men annars har det gått bara bra!

Jag har också äntligen fått iPhonen nu, som jag bloggar från just nu faktiskt!

Är jättenöjd med den, love it already!

Ni får följa mig på Instagram också , Ylwaa heter jag !


Jaa, vad har jag mer att säga?

Har ridit Kirky en stund idag, och Loppan har vart här, åkte hem för bara en liten stund sedan.

Jag och Nathalie, en kompis, har planerat lite inför sommaren! Den 24-27 maj åker vi förmodligen till Stockholm , och även kanske i juli någon gång!

Stockholm i mitt hjärta, verkligen!Om det inte hade vart för alla jag känner och kommer sakna här nere hade jag lätt kunnat flytta dit!

Förresten ska jag ju dra in till stan imorgon och träffa massa folk, men Laserdome blir inställt , så det blir bara att ta en fika, gå runt på stan och bara ha en kul stund tillsammans!

Skriver säkert mer om det imorgon ! Nu ska jag bara chillidilla i min underbara, fantastiska säng!

See yah! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards