ylvaaz

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Ylva - 1 april 2012 21:51

Tjosan !




En mycket glad Ylva är hemma nu efter en helgrym dag i Malmö !

Har ju vart på Ulrik Munther's signering på Entré i Malmö idag med Loppan , you know !

  

Tog lite random bilder precis innan vi åkte :)

  

Jag vet att ni 'älskar' mina flug-glasögon !

  

Lite sådär 'outfit-bild' eller något .


När vi kom in på Entré kunde man höra vart han skulle hålla till , och följa efter alla små tjejer.

Vi var lite tidigare där , kanske 20 i , och han skulle vara där 14.00, så dom spelade bara lite hans musik där.

Det var redan rätt mycket folk där, men allt eftersom tiden gick drällde det in mer folk, majoriteten var ju såklart tjejer , men faktiskt var det några killar där , och en del "gubbar" som förmodligen avr där med sina döttrar :)


Av någon jäkla anledning glodde folk nästan hål på oss , jag vet inte varför , men vi blev helt utstirrade av alla , faktiskt kinda' scary..


Det var en väldigt speciell känsla när han kom ut på scenen , kändes nästan lite overkligt !

  

Alla bilderna blev suddiga och det ser ut som att jag fotograferat med en miniräknare eller något , men jag fick zooma en del , hoppa och stå på tå för att inte få med alla tjockskallarna framför mig..


Han körde lite olika låtar som Boys don't cry , Fool , Soldiers och Born this way !

Han var helt sjukt bra !

Jag har filmat en del , men kameran muppade sig , det blev suddigt , jag höll den inte stilla och minnet tog slut hela tiden så den stänges av och jag fick ställa mig och radera gamla bilder. Förstår inte varför jag inte gjorde det innan , dumbass är jag !

Hade tänkt lägga upp massa videor , man hör ju iallafall hans underbara voice , men det segade sig och tog 5 år att ladda upp en video. Typ.

Så vi får väl se om dom kommer lite senare sen , kanske får jag lägga upp dom på YouTube och sen skicka dom hit :)

Men bilder kan jag ju ändå lyckas få upp här !

  

 

 

 

 

 

 

Som sagt , jag vet inte riktigt vad som drabbade kameran..

  

Försöker han få Ulrik att svälje mikrofonen ?

  

  

  

Better photos by : Loppan
Din vackre jäkel , får jag fråga dig en sak ? Vad gör du??

  

Better photos by: Loppan

Så söt !
Men har verkligen ingen aning vad han sysslar med..

 

När han sjungit klart , och det var dags att signera blev det plötsligt en evighetslång kö...

Vi stod där nog i 10 minuter - en kvart , men det var   värt det !

 

Mycket , mycket charmig och smickrande bild , tycker ni inte ?

Något får man ju syssla med i väntan..


Hans nyaste skiva kunde man köpa precis innan man steg upp på scenen för att få den signerad , och idag kostade den endast 100:- .

Så blev det , och när jag stod där på trappan upp till scenen och såg Loppan få den signerad , kan jag inte säga annat än att det var lite pirrigt ändå !

Men det var inte värra än att jag kunde prata och bete mig normalt :)

När jag hoppat ner bakom honom tillsammans blev det ett litet glädjeskutt och något slags ljud , han var ju så fruktansvärt underbar !

 

Andra glada tjejer får träffa gullungen !

 

 

Suddsuddsudd.

 

 

Jag kan faktiskt säga att det finns en anledning till att dessa bilderna blev suddiga.
Jag skakade i händerna som en gamling i massagestol.  Och Loppan också !

  

  

  

  

 

  

  

  

  

  

  

  

Ooh , that smile ! ♥

  

Way much better photo by : Loppan

 

 

När hela grejen var slut satte vi oss och åt inne på Entré , sedan blev det iväg och hälsa lite på min broder och hans flickvän !

I bilen påväg hem hade vi den nyköpta skivan på hög volym i bilen , och jag , Loppan och mamma hade rena rama hårdrocksfestivalen !

 

Skivan , signerad och allt !


Nu ska en nöjd och glad tjej gå och lägga sig !


Meen ! Glömde nästan att fråga ; var någon av er som läser där ?
Kanske någon som tillockmed såg mig ? :)


NATTI! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards