ylvaaz

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

Last day

Av Ylva - 9 april 2012 21:36

Hejhej här är jag !

Usch , blä , örk och stön , imorgon börjar skolan igen !

Blev chockad igår när jag förstod att det var söndag , trodde att det var fredag eller lördag , så var inte riktigt beredd..

Men det är bara ungefär 40 skoldagar kvar , det kommer gå fort !

Men eftersom ja inte var särskilt klar i huvudet , som jag inte är när jag har lov , så missade jag ponnyakuten, men får ta och kolla det någon dag nu!


Sitter just nu och fixar ordning naglarna , äter lite gottgott och kollar på den nya serien "Alcatraz" med Henke som ska sova här inatt eftersom mamma är i Smygehamn.

Den är jättebra och spännande , like it !

Ska snart platta håret litegrann , sen ut och ge hästarna natthö och sedan blir det att krypa ner i sängen♥


Så det blir inte mer för idag , puss hej ! ♥


Skickar er bara en helt awesome cover av "Somebody I used to know" , helt sjukt bra !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ylva - 30 april 2012 12:27

Hallå ! Jag slutar med denna bloggen, men fortsätter blogga på ny blogg ! Har flyttat över till Blogg.se , så fortsätt läs här : PlanetenY.blogg.se Ha det bra och tack för denna tiden :) Hejdå !...

Av Ylva - 30 april 2012 12:27

Hallå ! Jag slutar med denna bloggen, men fortsätter blogga på ny blogg ! Har flyttat över till Blogg.se , så fortsätt läs här : PlanetenY.blogg.se Ha det bra och tack för denna tiden :) Hejdå !...

Av Ylva - 30 april 2012 12:27

Hallå ! Jag slutar med denna bloggen, men fortsätter blogga på ny blogg ! Har flyttat över till Blogg.se , så fortsätt läs här : PlanetenY.blogg.se Ha det bra och tack för denna tiden :) Hejdå !...

Av Ylva - 21 april 2012 12:58

Hejhallå ! Nu kommer ett inlägg ! Jag är i Mälarhusen , mellan Simrishamn och Kivik , i ett hus vi hyrt åt morfar och hans fru Agneta. Anledningen till att jag inte skrev något om det i förra inlägget var det att Agneta läser här , och det sk...

Av Ylva - 19 april 2012 11:28

Heyy! Jag har ju som ni märkt inte bloggat på ett tag .. Jag har helt enkelt tappat lusten och funderar litegrann på att sluta. Iallafall bloggar jag just nu från mobilen , därför blir det lite knasigt och inga bilder. Det kommer inlägg s...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards